Trochę się wściekłem gdy moja transakcja płatności została przerwana komunikatem na temat blokady. Rzecz dotyczyć miała nieaktualnych danych, a te jak wiadomo to rzecz święta w obliczu ustawy o przeciw działaniu praniu pieniędzy.
Ponowiłem płatność i sfinalizowałem ją w innym banku.
Dla upewnienia się zalogowałem się do ING BankOnLine i sprawdziłem co moimi danymi jest nie tak. Nic nie jest nie tak. Wszystkie brakujące dane jakiś czas temu uzupełniłem. Z nadmiaru czasu stwierdziłem, że napiszę do szanownego banku.
Rozpisałem się i stałem się pośmiewiskiem administratorów systemu. Zresztą każdy kto postanowił się rozpisać w szczegółach musiał rozdziawić usta po komunikacie jak się pojawił.
Pole może zawierać maksymalnie 10 linii po 64 znaków.
Udogodnieniem jest zrezygnowanie z konieczności pisania rymem.
Wróciła odpowiedź. Dwie części. Niewyczerpujące. Pewnie pracownicy także mają ograniczenia co do ilości znaków.
Treść drugiej, całość, brzmi: Opinie Naszych Klientów pozwalają nam stale doskonalić ofertę i podnosić jakość świadczonych usług. W przypadku pytań, proszę o kontakt za pośrednictwem systemu ING BankOnLine lub pod numerem 800 163 012/ (32) 357 00 62. Z poważaniem […] ING Bank Śląski S.A.
Problem rozwiązany.
___
Zdjęcia: zrzuty ekranu; wykonanie autor